Reklamacje
Nasza polityka reklamacyjna
Hello Fit zawsze dokłada wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.
Złożenie reklamacji
W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:
Kontaktując się telefonicznie z BOK: (+48) 606 943 293 od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00-17:00
Wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@hellofit.pl
Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące nieotrzymania towaru należy składać do godziny 10:00
Obsługa reklamacji
Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania przez Hello Fit zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Hello Fit poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.